Socialinių tinklų valdymas, marketingas ir rinkodara

Programos pavadinimas  SOCIALINIŲ TINKLŲ VALDYMAS, MARKETINGAS IR RINKODARA  
Programos formaKontaktiniai mokymai  
Programos lektoriai (vardas, pavardė, skyrius, pareigos)JURGA ŽILYTĖ, Panevėžio apskrities G. Petkevičaitės-Bitės viešosios bibliotekos  Komunikacijos ir kultūros vadybos skyriaus vadovė, el. p. jurga.zilyte@pavb.lt
Programos tikslas  Supažindinti bibliotekų specialistus su socialinių tinklų komunikacijos pagrindais siekiant efektyviau reprezentuoti biblioteką, pristatyti siūlomas paslaugas, įvairius renginius, pritraukiant skaitytojus, partnerius bei rėmėjus. Ugdyti bibliotekos specialistų gebėjimą analizuoti, atsirinkti, vertinti bei kurti socialinių tinklų turinį.  
Programos uždaviniai  – Supažindinti su pagrindiniais socialiniais tinklais;
– Mokyti planuoti ir valdyti socialinių tinklų rinkodaros strategiją;
– Mokyti kurti ir planuoti komunikacinės kampanijos  socialiniuose tinkluose strategiją;
– Pristatyti pagrindines asmens duomenų apsaugos taisykles;
– Ugdyti gebėjimą formuluoti įstaigos pozicionavimo žinutę;
– Išmokyti kurti įvairiapusį komunikacijos turinį, efektyviai išnaudojant socialinių tinklų kanalų privalumus komunikuojant apie paslaugas, renginius įstaigos žinomumui didinti; 
– Skatinti naudoti įvairius turinio kūrimo įrankius tekstinei bei vizualinei medžiagai kurti;
– Pritaikyti gautas žinias atliekant praktinę užduotį.  
Trumpas programos aprašymasMokymų metu bus pristatomos šios temos: socialinių tinklų komunikacija, komunikacinės kampanijos strategijos parengimas, komunikacinės kampanijos rinkodaros strategijos parengimas, pagrindinių asmens duomenų apsaugos taisyklių pristatymas, socialinių tinklų turinio kūrimo įrankiai.  
Programos trukmė (akad. val.)5 akad. val.  
Programos parengimo/atnaujinimo metai2024 m.