Skaitymo skatinimas integruojant pasakojimo ir biblioterapijos metodus

Programos pavadinimasSKAITYMO SKATINIMAS INTEGRUOJANT PASAKOJIMO IR BIBLIOTERAPIJOS METODUS
Programos formaKontaktiniai arba nuotoliniai mokymai
Programos lektoriusŠARŪNĖ LEIKIENĖ, Panevėžio apskrities G. Petkevičaitės-Bitės viešosios bibliotekos Vaikų ir jaunimo kultūrinės edukacijos skyriaus vyr. bibliotekininkė-metodininkė, el. p. sarune.leikiene@pavb.lt
Programos tikslasDidinti įvairaus amžiaus kūrybingų, kritiškai mąstančių, vaikų skaitytojų skaičių, naudojant pasakojimo ir biblioterapijos metodus, plėtoti tarpinstitucinį bendradarbiavimą.
Programos uždaviniai– Atskleisti prasmingo skaitymo vertes, suteikti praktinių metodinių patarimų, kad skaitymas būtų efektyvus ir įdomus įvairioms vaikų amžiaus grupėms,
– Pristatyti pasakojimo metodą, kaip priemonę reikštis vaizdinei kalbinei raiškai ir būdą ugdant būsimą skaitytoją,
– Supažindinti dalyvius su biblioterapinėmis skaitymo galimybėmis taikant edukacinius biblioterapijos modelius,
– Įtvirtinti žinias atliekant praktines užduotis diskusijų metu.
Trumpas programos aprašymasMokymų metu dėstoma teorinė informacija pasitelkiant tematiškai atitinkamus vizualus. Integruojamos praktinės, kūrybinės ir terapinės veiklos informacijos įsisavinimui didinti ir įvairių metodų taikymui. Mokymų dalyvis gebės savarankiškai atskleisti prasmingo, įdomaus ir efektyvaus skaitymo vertes, išmanys pasakojimo teoriją ir išmoks taikyti tam tikrus pasakojimo metodus. Pagilins žinias biblioterapijos srityje ir išmoks taikyti pagrindinį „trijų ratų“ biblioterapijos metodą pasitelkiant edukacinius elementus.  
Programos trukmė4 ak. val
Programos parengimo/atnaujinimo metaiPrograma parengta 2021 m., atnaujinta 2024 m.