Tai pirmoji knyga lietuvių kalba apie tinklinio marketingo profesijos savitumus. Ir ji – ne sudėtingas schemų ir skaičių vadovėlis, o tvirtas žvilgsnis į tai, kaip nuo mūsų vidinio darbo „tarp dviejų ausų” priklauso sėkmė ir verslo rezultatai. Tai – ir tekstas apie mąstysenos, savęs pažinimo bei strateginius dalykus, svarbius kuriant tikrą verslo industriją nepamirštant savęs. O viskas prasideda nuo mažo, bet atsakingo PABANDYK žingsnio.
Susiedama praktinę 10-ies metų patirtį, sukūrusią tūkstantinę bendruomenę 38-iose šalyse, su nuolatine saviugdos kelione, autorė pateikia praktinių, paprastų patarimų bei įžvalgų: Ką daryti, kaip reaguoti kuriant įvairialypę bendruomenę tinkliniame marketinge. Į ką atkreipti dėmesį ieškant sąlyčio taškų tarp skirtingų bendruomenės narių. Kaip ryšius, santykius ir darbą su savimi paversti puikiu pajamų generavimo mechanizmu daugybei komandos narių.