„Armani“, BBC, „Braun“, „Hesburger“ ir kitus visiems puikiai žinomus sėkmingus prekės ženklus sukūrė itin užsispyrę ir savo idėja tikintys žmonės. Nepasiduoti ir išplėtoti mintį iki daikto gali tik nepailstantis kūrėjas! Ar žinojote, kad energinių gėrimų rinkos krikštatėvis ir „Red bull“ sumanytojas iš Austrijos verslą pradėjo keliaudamas Tailande, kai pastebėjo, kad Bankoko gatvėse niekada nepailstantys rikšų vairuotojai siurbčioja kažin kokį keistą gėrimą? Ar būtumėte pagalvoję, kad kavos aparatų „Melitta“ era prasidėjo nuo Drezdene gyvenusios namų šeimininkės, kuri tiesiog mėgo gerą kavą, tad ėmė ir išrado kavos filtrą? O štai pasaulinio giganto kurjerių tarnybos UPS, dabar per dieną pristatančios 14 milijonų siuntų ir krovinių, kūrėjas iš Amerikos pradėjo nuo 100 pasiskolintų dolerių ir paauglių kurjerių tarnybos, turinčios vos du dviračius… Šios ir kitos sėkmės istorijos – lyg amerikietiški kalneliai su kryčiais ir pakilimais, įkvepiančios nepasiduoti ir siekti tikslo.
„Kūrėjai: 50 sėkmės istorijų“ – tai ketvirtoji serijos apie kompanijas ir jų steigėjus knyga, kurioje dėmesys skiriamas kūrėjams, įgyvendinusiems paprastas, bet genialias idėjas ir sulaukusiems pasaulinės šlovės. Anksčiau išleistos Giedriaus Drukteinio knygos „Lyderiai: 50 sėkmės istorijų“ (2014), „Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų“ (2015) ir „Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų“ (2018) sulaukė didžiulio skaitytojų susidomėjimo.