Monografijoje analizuojami sovietmečio Kauno hipių grupės „Company“ atsiradimo ir tapatybės formavimosi veiksniai (1966–1972 m.), atskleidę platesnius alternatyviosios laikmečio kultūros procesus.
Knyga skiriama „Kauno hipiai. Tapatybės paieškos 1966–1972“ akademiniam skaitytojui, kuris domisi antropologiniais subkultūrinių grupių tyrimais ir socialinių reiškinių modeliavimu. Ji taip pat gali būti įdomi ir platesniam skaitytojų ratui. Tie, kurie domisi sovietmečio jaunimo kultūros procesais, knygoje ras faktų apie socialinį sovietmečio kontekstą, paskatinusį naujų jaunimo kultūros formų atsiradimą ir veikusį jų kaitą. Pedagogai ir socialiniai darbuotojai knygoje gali aptikti įžvalgų apie jaunimo poreikį burtis į alternatyvias grupes ir formuoti savo, skirtingą nuo aplinkos, tapatybę.