Vadovėlyje „Verslo valdymas informaciniame amžiuje“ aprašoma verslo valdymo specifika informaciniame amžiuje. Aptariami verslo pokyčius lemiantys veiksniai, jų atsiradimo prielaidos, nagrinėjami nauji verslo modeliai, elektroninio verslo plėtros aplinka ir jos pokyčiai. Pateikiamos svarbiausios įmonių organizavimo ir valdymo priemonės, kurios skirtos tiek tradiciniams, tiek elektroniniams verslams valdyti.
Klasikinės vadybos funkcijos (planavimo, organizavimo, vadovavimo, kontrolės) pristatomos šiuolaikinių vadybos iššūkių kontekste. Taip pat aprašomos naujosios technologijos ir jų taikymo versle atvejai.
Didelis dėmesys skiriamas projektų valdymo ypatumams informacinių ryšio technologijų plėtros kontekste, pristatomi tiek projektų valdymo teoriniai elementai, tiek praktinės priemonės.
Vadovėlis „Verslo valdymas informaciniame amžiuje“ skirtas aukštųjų mokyklų studentams, siekiantiems įgyti daugiau žinių ir gebėjimų, sietinų su verslo organizavimu ir valdymu informacinių technologijų plėtros ir vykstančių pokyčių bei naujųjų galimybių kontekste.
Šiuo vadovėliu „Verslo valdymas informaciniame amžiuje“ galės naudotis ne tik aukštųjų mokyklų įvairių specialybių studentai, siekiantys įgyti verslo valdymo žinių, bet ir praktikai, norintys patobulinti verslo valdymo įgūdžius, atsižvelgdami į informacinių technologijų iššūkius.