„Storytelling“, arba „pasakojimo meną“, daugelis ekspertų laiko kone atskira ateities ekonomikos varomąja jėga. Kai robotai perims bene visus mūsų darbus, tikrąjį mūsų talentą atskleis mokėjimas talentingai pasakoti istorijas. Šio amato jau moko aukštosios mokyklos, tam netrūksta privačių kursų ir literatūros. Nuo priešistorinių mitų iki šiuolaikinių veiksmo romanų pasakojimas išlieka unikaliausia žmogiškos veiklos sritimi. Knygoje „Storytelling. Pasakojimo meistrystė“ Carmine Gallo dalinasi patarimais kaip išmokti „pasakojimo meno”.
Kodėl gebėjimas pasakoti įtaigią istoriją tampa tokiu vertingu šiuolaikinėje darbo rinkoje? Kaip verslas ir įvairūs prekės ženklai išnaudoja pasakojimo elementus megzdami emocinį ryšį su tiksline auditorija? Knyga „Storytelling. Pasakojimo meistrystė“ dalinsis įžvalgomis, kaip sukurti motyvuojančią ir įkvepiančią istoriją, tapsiančią verslo, prekės ženklo ar visuomeninio judėjimo ašimi.