Dr. Donato Joniko „Startuolio evoliucija. Nuo idėjos iki pelningo ir sparčiai augančio verslo” – knyga, kuri pirmiausiai buvo išleista anglų kalba ir tapo tikra savo žanro sensacija Amazon.com, jos teisės buvo parduotos net į arabų šalis, o Kanados ir kitų pasaulio šalių universitetai ėmė naudoti Donato knygą kaip mokomąją medžiagą. Nenuostabu: rašydamas knygą rinkodaros ekspertas dr. D. Jonikas pasirėmė net 1447 startuolių patirtimi visame pasaulyje ir išgrynino kriterijus ir veiksmų planą, kaip idėją išvystyti iki pelningo ir sparčiai augančio verslo.
Šių dienų inovatyvūs verslai dar vadinami startuoliais. Kad galėtų vadintis startuoliu, verslas turi būti ne tik inovatyvus, bet ir turėti potencialą greitai augti.
„Startuolio evoliucija” – praktinis vadovas šiuolaikiniam verslininkui, kaip kurti verslą dinamiškoje ir žaibiškai besikeičiančioje globalioje šių dienų rinkoje. Knyga pirmiausia buvo išleista angliškai ir susilaukė fenomenalios sėkmės – pateko į Amazon.com platformoje geriausiai parduodamų knygų TOP 5 net dviejose kategorijose, jos autorių kalbino Forbesir verslo žiniasklaida nuo Australijos iki JAV, kur ši knyga buvo pradėta naudoti kaip mokymo priemonė universitetuose, o galiausiai net išversta į arabų kalbą.
„Startuolio evoliucija” – naudinga knyga antrepreneriui, siekiančiam pradėti inovatyvų verslą, naujiems startuolių kūrėjams ir investuotojams, siekiantiems atpažinti perspektyvų projektą. Be to, knygoje rasite dr. D. Joniko ištobulintą startuolio ruošinių paketą, padėsiantį sutaupyti laiko ir nenukrypti nuo kurso, imantis startuolio rinkodaros darbų.
Ekonomikos mokslų daktaras ir rinkodaros ekspertas Donatas Jonikas kruopščiai išanalizavo 1 447 startuolių patirtį visame pasaulyje ir sugebėjo vienoje unikalioje knygoje susisteminti jų nesėkmių priežastis ir pateikti labiausiai pasiteisinusias praktikoje metodikas.
„Knygoje „Startuolio evoliucija” Donatas sėkmingai dėsto, apibendrina ir išplečia esamas startuolių vystymo filosofijas. Norintieji perkelti savo užgimstančias įmones į kitą lygmenį vienareikšmiškai įvertins jo knygoje pasiūlytas priemones.”
Davidas Goldsmithas, verslininkas, Paid to Think autorius, buvęs Niujorko universiteto profesorius, lektorius, išradėjas, patarėjas, konsultantas
Dr. Donatas Jonikas – ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros praktikas, sukaupęs daugiau kaip 12 metų patirties. Įgyvendinęs verslo projektus Ukrainoje, Šveicarijoje, Vokietijoje, Kinijoje, Mauritanijoje ir kitose šalyse, pradedant smulkia paslaugų įmone Klaipėdos uoste ir baigiant 97 mln. eurų vertės pirolizės jėgaine Donecke. Trijų praktinių knygų, iš kurių mokosi Lietuvos ir užsienio aukštųjų mokyklų studentai, autorius, populiarus lektorius ir startuolių rinkodaros konsultantas.