Gabrielės Petkevičaitės-Bitės viešoji biblioteka šiais metais jungiasi į ES programavimo savaitę, vyksiančią spalio 8–23 d., ir siūlo dvi su programavimu susijusias edukacines veiklas vaikams ir jaunimui.
Spalio 13, 18 ir 20 d. 10, 11 ir 13 val. rengiami edukaciniai užsiėmimai „Pelenės ir Raudonkepuraitės lenktynės“ (1–4 klasių moksleiviams). Gali dalyvauti iki 25 dalyvių, užsiėmimo trukmė 45–60 min.
Užsiėmimo metu derinamos istorijos pasakojimo bei programavimo veiklos. Siekiama, jog dalyviai ne tik susipažintų ar prisimintų tradicinių pasakų siužeto elementus, tačiau taip pat lavintų skaitmeninio mąstymo ir komandinio darbo gebėjimus, susipažintų su pagrindiniais programavimo principais ir praktiškai išbandytų veiklas be kompiuterio. Dalyvių grupės „programuoja“ ėjimus ir lenktyniauja, kurios komandos atstovaujamas pasakos veikėjas (Pelenė ar Raudonkepuraitė) sėkmingiau pasieks finišą.
Spalio 12–14 d. 14 val. rengiami edukaciniai užsiėmimai „Programavimo pagrindai vaikams ir jaunimui“. Gali dalyvauti 5–15 dalyvių. Užsiėmimo trukmė 60 min.
Užsiėmimo tikslas – supažindinti vaikus ir jaunimą su programavimu, paskatinti tuo domėtis. Vaikai programuos su vizualia programavimo kalba „Scratch“, o jaunimas su programavimo kalbos JavaScript kūrybinio programavimo biblioteka p5.js. Dalyviai susipažins su pagrindiniais programavimo elementais (kintamaisiais, loginiais veiksmais, ciklais), mokysis patys kurti algoritmus.
Į užsiėmimus būtina registruotis tel. +370 616 19 703 arba el. p. edukacijos@pavb.lt
„Nuo neatmenamų laikų žmogus kūrė naudodamas akmenį, geležį, popierių ar pieštuką, ir tai pakeitė mūsų gyvenimą. Dabar mes gyvename kitoje eroje, kurioje kuriame savo pasaulį kompiuteriniu kodu. Kita era – kitokie darbų ir įgūdžių poreikiai. Programavimo savaitės metu norime suteikti kiekvienam progą susipažinti su programavimu ir kartu patirti džiaugsmą. Išmokime programuoti, kad galėtume kurti savo ateitį.“
Alessandro Bogliolo, ES programavimo savaitės ambasadorių savanorių komandos koordinatorius
Kviečiame mokytis programavimo ir kompiuterinio mąstymo pagrindų bibliotekoje!