Rugsėjo 2 d. 14 val. vyks virtualus projekto „Inovatyvūs Lietuvos bibliotekų skaitymo skatinimo sprendimai vaikų ir jaunimo socialinių santykių kūrimui su aplinka“ pristatymo renginys „Virtualus žaidimas ar knyga? Abu!“. Jo metu projekto kūrėjai pristatys idėjos tikslus, numatomas veiklas ir laukiamus rezultatus. Kartu su švietimo ekspertais, psichologais ir technologijų kūrėjais aptars projekto sprendžiamą problematiką, vaikų ir jaunimo skaitymo įpročius bei technologijų įtrauktį į mokymosi procesą.
Renginyje dalyvaus vaikų ir paauglių psichologė Akvilija Kiburienė, tarptautinės vaikų ir jaunimo literatūros asociacijos IBBY Lietuvos skyriaus pirmininkė, Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos vaikų ir jaunimo departamento direktorė Inga Mitunevičiūtė, Vilniaus Spindulio progimnazijos pradinių klasių mokytoja, programos „Renkuosi mokyti!“ alumnė Rūta Šileiko, Anykščių Antano Baranausko pagrindinės mokyklos lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja ekspertė, asociacijos „Lituanistų sambūris” valdybos narė, Nacionalinės švietimo agentūros projekto „Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas ir diegimas” veiklos „Skaitmeninių mokymo išteklių atnaujinimas” metodininkė Dangira Nefienė, Mokslo ir kultūros instituto Norvegijoje tarybos narė, vaikų raidos specialistė Ana Gomes Leao. Renginį moderuos šio projekto vadovė Kristina Jakubauskaitė-Veršelienė, Panevėžio apskrities Gabrielės Petkevičaitės-Bitės viešoji biblioteka.
Daugelis tėvų ir švietimo darbuotojų pastebi, kad išmaniųjų technologijų amžiuje vaikus ir jaunimą darosi vis sunkiau sudominti knygų skaitymu. Dėl to nukenčia socialinė ir emocinė mokinių branda. Projekto „Inovatyvūs Lietuvos bibliotekų skaitymo skatinimo sprendimai vaikų ir jaunimo socialinių santykių kūrimui su aplinka“ iniciatoriai nusprendė skaitymo skatinimui pasirinkti vaikams ir jaunimui patrauklią formą – virtualų žaidimą.
Projektu siekiama ugdyti 5–8 klasių moksleivių skaitymo įpročius, skatinti įsivardinti, pripažinti ir dirbti su socialinėmis, psichologinėmis problemomis bei formuoti vertybių pasaulį.
Į žaidimo kūrimą bus įtraukti užsienio partneriai, kultūros, meno, mokslo ir kūrybinių industrijų atstovai bei jaunieji savanoriai. Skaitymo iššūkio žaidimas bus prieinamas nemokamoje mobiliojoje programėlėje, o su juo susietos teminės knygos – specialiose lentynose bibliotekose ir specialiuose knygų išdavimo „paštomatuose“ miestų erdvėse. Pagal virtualaus žaidimo ir knygų kolekcijos turinį ekspertai edukatoriai parengs edukacinių-kultūrinių veiklų rinkinį, pasiekiamą projekte dalyvaujančiose 39-iose bibliotekose. Skaitymo iššūkio žaidimas bus tęsiamas ir pasibaigus projektui, pildant kolekcijas naujomis knygomis bei inicijuojant naujus skaitymo iššūkius.
Naujienas sekite Facebook renginyje!
Projektas „Inovatyvūs Lietuvos bibliotekų skaitymo skatinimo sprendimai vaikų ir jaunimo socialinių santykių kūrimui su aplinka“ finansuojamas 2014–2021 m. Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo priemonės „Kultūros prieinamumo plėtojimas ir kultūrinio švietimo stiprinimas“ lėšomis. Projeko vykdytojas: Panevėžio apskrities Gabrielės Petkevičaitės-Bitės viešoji biblioteka. Projekto partneriai: Klaipėdos apskrities Ievos Simonaitytės viešoji biblioteka, Kauno apskrities viešoji biblioteka, kūrybinė studija BLACK BOOK (Norvegija).
Daugiau informacijos apie EEE ir Norvegijos finansinius mechanizmus: www.eeagrants.lt